søndag 27. februar 2011

Det handler om å nyte øyebikket! Tankespinn om VM og annet!

Tom Hilde i tanker!
Mange ganger kan man lure på hva som farer gjenom hodet på folk. Det er en enorm opplevelse og være på Univeritesplassen når det er medaljeutdeling. Jeg stod ganske langt bak, men fikk likevel knipset dette bildet av Tom Hilde. Heldivis ble det ganske klart også og jeg synes det var et fint bilde av VM opplevelsen. Noen ganger er det kanskje slik at man bare må løfte hodet og tenke på det som er her og nå nyte øyeblikket selv om du kanskje innert sinne skulle ønske at det var din Narsjonalsang som runget over sletten og ikke den Østeriske. Kanskje følet Tom seg som et lite snøfnugg der han stod å så opp i skyene. Å hvem har vel ikke følt på tanken at man egentlig er veldig takknemlig for de man har, men man håper at man ikke har såret for mange på sin vei. Hva har jeg gjort for å komme her. Man må ta seg tid til ettertanke, å nye øyeblikke man har i livet. jeg innrømmer at jeg nok ikke er så flink til det selv, men at jeg noen ganger tenker tilbake på det som her vært å på alle de opplevelsen jeg har hatt og dette bilde gav meg den stemningen. Jeg skulel så gjern takket alle som har hjulpet meg på veie til å bli den jeg er og som hjelper meg hver eneste deg til å bli et bedre menneske. Selv må jeg innrømme at jeg blir litt rørt av selv bildet og håper at tross en super 5 plass vil Tom tar med seg opplevelsen i lang tid. Dette er noe ham skal huske hele sitt liv og det strålet også av gutten som opprinnelig er fra Asker, men som bor på Lillehammer. Kanskje var det den gode klemmen ham fikk av sin mor etter rennet som for oppe i hodet hans. For jeg antar at mamma betyr mye for Tom Hilde og det er ikke til å kimse av for den pesjon SKAL bety mye for en, så jeg synes Tom skal være glad i moern sin, hun er i såfall veldig glad i ham. Det er slik det skal være det. Jeg ønsker Tom Hilde og alle min leser alt godt i fremtiden. Jeg håper at Tom opplever å stå øverst på seierpallen og bli hyllet av tusner av fans på Univeritesplassen. Å jeg vil være en av dem. Jeg tror Tom er et godt menneske. Nei nå blir jeg nesten sentimental her, men er det ikke lov til det i disse VM tider der tiendelen råder og STORE iderttshelter kjemper om å komme øverst på seierspallen og høre sin narsjonalsang. Måtte den beste vinne også de neste konkuransen og Tom Hilde Date indiget cantatas.
Husk at våre idrets menn og kvinner er mennsker som trenger støtte, oppmuntring og kjærlighet selv om de ikke står helt øverst på pallen. La oss hylle dem og alle andre for den innsatsen som blir gjort, både i VM og hver dag runt oss. Gi hverander kjærlighet å la den stømme fritt.
Til slutt, Magica sit influere!

2 kommentarer:

  1. Så flott skrevet og du har så rett så rett og det kan godt tenkes at noe av greia med min manglende entusiasme overfor VM også kan skyldes at sport er så fjernt for meg, jeg er så håpløs på sportslige ting at jeg ikke klarer å se for meg å være flink til det og da blir det litt lettere med tegning eller skriving for der føler jeg at jeg har sjansen og at jeg kan bli like flink som forfatterne jeg leser med tid og øvelse :) Og jeg er litt lei VM selv, men for din skyld er jeg glad det er og jeg ønsker alle utøverne lykke til og en herlig opplevelse uansett =D Klem <3

    SvarSlett
  2. Nå var vel det egentelig til ettertanke. Det handlet egetlig at man skal ta seg tid til å nyte øyeblikket. Huske på at man egentlig er superheldig som opplever de man gjør. At du er den du er, og at det er masser av folk som er skyld i det. De opplevelsen du får er avhengi av andre og at det er mange som du aldri ser som er skyld til at du er den du. Tanken åp alle herdaghelten som vi ikke legger merke til.

    SvarSlett