fredag 18. februar 2011

Å som jeg hater sykdom!

Heia. Nå begynner det å næreme seg VM og jeg forsetter mitt mål om å nå 1000 hopp til VM. Siden jeg har fått en stygg hoste hoppet jeg bare 30 hopp i dag, dermed har jeg 970 hopp totalt i dag og mangler dermed 30 hopp for å nå 1000 hopp. Jeg har tenkt å lage en liten sermoni på min 10 siste hopp enten i morgen eller på Søndag. Den vil jeg lage en film fra og legge det ut her vis der ønsker. Nye utfordringer tas i mot med takk.
Jeg er også fått som jeg nemte tidliger i innlegget en fryktelig irriternde hoste. Jeg hater å være syk og særelig nå når det næremer seg VM. Derfor spiser jeg C-Vitamin og Curamed, samt spiser isbiter for å kurere. Men jeg vet ikke hvordan det går, men jeg håper det går bra for ellers vil isåfall ikke Tom gi meg klem. Jeg har også søkt Lånekassen og samorna opptak i dag så jeg er vel studenet i omtrent et år til vis ikke noe annet skjer. Er det noen som vet et fint sted å bo på Lillehammer? Men nå har jeg klaget fra meg og håper dere finner denen bloggen intresang og som jeg har sagt vil jeg gjerne ha tips på hva dere vil høer mer om i livet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar